SERWISY INTERNETOWE
PROMOCJA W SIECI
WYBRANE PROJEKTY
INTERNET DLA FIRM
REALIZUJEMY
. serwisy produktowe
. serwisy korporacyjne
. prezentacje na CD
. aplikacje specjalne dla inter- i intranetu
. systemy zarządzania treścią serwisów
. interaktywne gry sieciowe, konkursy
. wygaszacze, tapety
. bannery HTML i Flash
|
|
SERWISY INTERNETOWE
|
NOWE POMYSŁY NA REKLAMĘ.
Jak wyróżnić się z tłumu tradycyjnych banerów.
Coraz większą popularność zyskują gry reklamowe tzw advergame. Jeszcze niewiele firm dostrzega ich zalety. Gra, która wciąga internautę, to świetny przykład permission marketing - na przyjęcie którego użytkownik wyraża zgodę. Dobrze przygotowana gra stwarza reklamodawcy możliwość przekazania znacznie większej ilości informacji o produkcie niż inne formy reklamowe. Poza tym rozrywka przyciąga, a to sprawia, że przekaz jest lepiej zapamiętany i co najważniejsze - zapamiętany w pozytywnym kontekście. Jako narzędzie niekonwencjonalne i nowe może być bardzo skuteczna. Przykładem jest gra zrealizowana na potrzeby promocji oleju LOTOS Rafinerii Gdańskiej. Efekt jej wykorzystania w promocji to blisko 300 000 odwiedzin serwisu w ciągu miesiąca oraz ponad 30 000 graczy.
|
Biorąc pod uwagę wymagania naszych Klientów, realizujemy prezentacje / serwisy według zawsze tych samych zasad:
- funkcjonalności,
- zbieżności z potrzebami i wymaganiami firm,
- szerokiego stosowania mechanizmów aktualizacji
i systemów zarządzania treścią publikowanych informacji,
- możliwości monitoringu oglądalności serwisu, każdej jego strony.
|
Realizacja prezentacji / serwisu internetowego to nie tylko umieszczenie logo, tekstu i ilustracji na stronie.
Precyzyjne zdefiniowanie poszczególnych elementów struktury serwisu, funkcji jakie ma spełniać, interakcji z uzytkownikami oraz jego strony wizualnej - zarówno z punktu widzenia Klienta jak i oczekiwań potencjalnych odbiorców informacji, jest możliwe poprzez:
Określenie celu i misji serwisu w planach firmy
- Zdefiniowanie krótko- i długoterminowych celów realizacji serwisu Klienta
- Określenie misji prezentacji internetowej Klienta
Zdefiniowanie użytkowników serwisu
- Zdefiniowanie potencjalnych grup klientów firmy
- Określenie i zdefiniowanie "grup interesów" w firmie (działów, osób) odpowiedzialnych za zakres merytoryczny w celu optymalizacji zgodnie z założonymi celami, misją i profilami odbiorców
Opracowanie scenariusza prezentacji
- Przygotowanie scenariuszy prezentacji w zależności od grupy odbiorców (użytkowników). Profilowanie serwisu w zależności od odbiorcy (osoby prawne, osoby fizyczne, odbiorcy zagraniczni)
- Analiza elementów prezentacji firmy i ich cech (czas ładowania, wielkość strony, wygląd, odczucia, funkcje, nawigacja) dla każdej z grup odbiorców
Analizę zawartości merytorycznej serwisu
- Określenie wymagań dotyczących funkcjonowania całości serwisu Klienta w zakresie:
- komunikacji wewnętrznej
- komunikacji z użytkownikami zewnętrznymi
- aktualizacji i modyfikacji informacji
Opracowanie struktury serwisu
- Związanie tematycznie z rodzajem informacji oraz / lub ze strukturą firmy
- Zdefiniowanie elementów graficznych rozpoznawalne wśród użytkowników serwisu
- Hierarchizacja i układ elementów w strukturze serwisu
Opracowanie projektu graficznego
- Określenie stałych i dynamicznych elementów strony głównej oraz stron podporządkowanych
- Wykonanie projektów graficznych
Wdrożenie
- Umieszczanie przekazanych informacji w serwisie
- Opracowanie i realizacja aplikacji wspomagających funkcjonowanie prezentacji
- Przeszkolenie osób odpowiedzialnych w firmie Klienta
- Testowanie serwisu
Wymienione wyżej etapy powinny być zrealizowane przy tworzeniu każdego serwisu informacyjnego. Zasady te nie są wymogiem koniecznym - ich realizacja pozwala jednak na stworzenie otwartej, profesjonalnej prezentacji odpowiedniej do rangi firmy Klienta.
Nie precyzujemy rodzaju technik, które zostaną użyte do tworzenia prezentacji - zależą one tylko od celu i funkcji jakie ma spełniać prezentacja.
Prezentacja realizowana jest z zachowaniem następujących zasad:
- Prostoty - zasada dotyczy zarówno kodu strony jak i stosowanych efektów, technik specjalnych, a także precyzji i jasności w przekazie informacyjnym.
- 5 elementów - tyle elementów w danej ich grupie (w przypadku prezentacji internetowej dotyczy to np. ilości połączeń w nawigacji) jest przeciętnie przyswajalnych i zapamiętywanych przez ludzki umysł.
- 3 kliknięć - maksymalnie tyle razy powinien odbiorca używać klawiatury lub myszki w celu dotarcia do poszukiwanej informacji.
- 30 sekund - maksymalnie tyle czasu, biorąc jednocześnie pod uwagę szybkość transmisji w sieci, powinien tracić użytkownik na zobaczenie strony serwisu w dowolnej przeglądarce.
- Równowagi:
- pomiędzy ilością tekstu a ilością grafiki
- pomiędzy czasem dostępu do strony a jej merytoryczną zawartością
- w stosowaniu efektów i technik dla uzyskania czystości i elegancji strony wizualnej oraz spełnienia wymogów funkcjonalnych.
sprawdź nasze ceny
|